więcej...

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Gliwice: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.
Oznaczenie sprawy: OZ/U/35/EŚ/11

Numer ogłoszenia: 288380 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.
Oznaczenie sprawy: OZ/U/35/EŚ/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu wywiadów kwestionariuszowych,
w tym:
- 1000 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami, studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami, doktorantkami, wszystkich wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową,
- 300 wywiadów charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów oparty zostanie na dobranej przez kierownictwo projektu próbie kwotowej,
w ramach wykonania zadania badawczego dotyczącego problematyki diagnozy potrzeb marketingowych, sposobów komunikowania się mikro, małych i średnich firm z województwa śląskiego z otoczeniem rynkowym oraz społecznym (ściślej badania z zakresu innowacji marketingowych i marketingu innowacji) oraz percepcji powyższej problematyki przez respondentów ww. wywiadów tj. studentów/studentek i doktorantów/doktorantek Politechniki Śląskiej oraz przedsiębiorców.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 50 zadań.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)

Termin realizacji(dotyczy wszystkich zadań): do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć komplet wywiadów do weryfikacji Zamawiającemu nie później niż 7 dni przed ww. terminem realizacji. Najkorzystniejszy termin zakończenia zalecany przez Zamawiającego - nie później niż 30.11.2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 50.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Dla każdego z zadań od 1 do 50

Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m.in. za prawidłową realizacją zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania, zawierająca co najmniej (łącznie):
a. posiadającą wykształcenie socjologiczne (licencjackie lub magisterskie) lub studiującą na III roku na kierunku: Socjologia;
i
b. posiadającą ukończone szkolenie/kurs (itp.) z zakresu innowacji marketingowych (zawierający co najmniej 4 z następujących wymiarów: klient, otoczenie, procesy, kompetencje, marka, strategia);
i
c. uczestniczącą w 2 badaniach empirycznych z zakresu socjologii tj. w co najmniej jednym badaniu ilościowym i co najmniej jednym badaniu jakościowym.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy



III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert





III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


inne dokumenty

A. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminu realizacji B. Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia 1.1. Oferta Cenowa.



III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów o których mowa w pkt. III.3.4) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3. niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:
1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- warunki atmosferyczne,
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji/dostawy,
- inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.
2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu usługi,
3. aktualizacji sposobu i zakresu zarządzania projektem np. na zmiany obowiązujących przepisów,
4. zmiany w zakresie harmonogramu projektu,
5. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
6. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,
7. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy nr UDA-POKL.08.02.01-24-068/10-00 w ramach projektu pn. Z matrycą do innowacyjnej przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.3. Projekty innowacyjne.
2.Rozliczenie nastąpi po przedstawieniu 20 wywiadów ze studentami, doktorantami oraz 6 wywiadów z przedsiębiorcami sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Dostarczenie wywiadu niezgodnego z wymogami opisanymi w SIWZ oraz instrukcji traktowane jest na równi z niewykonaniem umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury/rachunku i spełnienia warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamóweinia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.

(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: Przeprowadzenie wywiadów ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami oraz z przedsiębiorcami.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 wywiadów
kwestionariuszowych o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi) ze studentami/studentkami ostatniego roku studiów dziennych magisterskich i doktorantami/doktorantkami wszystkich Wydziałów Politechniki Śląskiej, zgodnie z dobraną przez kierownictwo projektu próbą kwotową oraz 6 wywiadów o charakterze częściowo jakościowym, częściowo ilościowym (wywiad standaryzowany z elementami jakościowymi)
z przedsiębiorcami lub osobami przez nich wydelegowanymi - firmowymi specjalistami ds. marketingu - z mikro, małych oraz średnich firm ze wszystkich powiatów województwa śląskiego, gdzie szczegółowy dobór respondentów zostanie oparty na dobranej przez kierownictwo próbę kwotową. Listę respondentów tj. studentów/studentek, doktorantów/doktorantek i przedsiębiorców przekaże Kierownik Projektu do 2 dni od podpisania umowy. Wywiady, kwestionariusze należy przeprowadzić zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wprowadzenie do wywiadu zostanie opracowane przez Zamawiającego i przekazane Wykonawcy wraz z kwestionariuszem wywiadu.
(CPV: 79.30.00.00-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
MATRYCA POTRZEB MARKETINGOWYCH Weź udział w badaniu